Easyweb AS Easyweb AS X

Hageglede.no

Hagelede.no har hatt fantastisk vekst og skal bli norges største leverandør av knoller, løk og frø på nett.

Besøk side Be om tilbud Se case

Nettbutikk med mål om vekst

Hageglede AS har hatt nettbutikk i mange år, men fikk i 2017 nye eiere og satsningen med nettbutikk ble startet opp for fullt. I 2019 hadde nettbutikken vokst seg såpass stor at det var behov for funksjonalitet og fleksibilitet de ikke fikk i løsningen de hadde den gangen.

Tilbakemelding

Samarbeidet har fungert som ønsket. Prosessen har vært ryddig, og en tidlig skissert fremdriftsplan ble overholdt frem mot lansering. Hos EasyWeb Norge har vi hatt kontakt med en og samme prosjektleder gjennom hele prosjektet, som forøvrig har vært tilgjengelig for spørsmål til stort sett alle døgnets tider gjennom hele prosessen. Dette har vært forutsigbart og verdifullt. God prosjektledelse hos EWN, som virkelig tok eierskap til prosjektet, har sørget for at vi i Hageglede har følt at våre ønsker og behov har blitt godt ivaretatt gjennom prosessen. Også ovenfor tredjepartssystemer med integrasjon mot nettbutikken.

Hans Arne Hvinden, Daglig Leder

Design, produksjon og arkitektur av nettbutikk med integrasjoner

Hageglede selger som navnet tilsier diverse hagerelaterte produkter, med fokus på det som kan plantes og spire i din hage eller balkong. De har hatt god vekst siden 2017 og satser i dag hardt mot å bli norges største leverandør av knoller, løk og frø på nett.

Knoller, løk og frø er i høyeste grad sesongavhengig varer – og om du som kunde opplever suksess avhenger i stor grad av at du får varene dine til riktig årstid, og også får nødvendig veiledning og råd om hva som passer der i landet akkurat du befinner deg.

Produksjonsliste

  • Design levert av BK Grafisk AS
  • Optimalisering for mobil og nettbrett
  • Fokus på fleksibilitet og gode muligheter for videreutvikling og ny funksjonalitet
  • Blogg med mulighet for å knytte opp produkter
  • Mulighet for å lage «pakker» bestående av flere produkter
  • Automatsisk kampanjekateori
  • Diverse dynamiske og fleksible rabatt-matriser, samt egen «Kundeklubb»
  • Mulighet for å dele produkter i forskjellige «leveringstider», basert på når på året de er tilgjengelig og eller hensiktsmessig for kunden å så. Disse blir delt inn i tydelige bolker i handlekurv og kunde kan velge samlet- eller dellevering.
  • Diverse filtreringsmuligheter på produkt- og produktkategorinivå
  • «Herdighetsvelger»: Tast inn ditt postnummer og finn produkter som passer til geografien der du befinner deg
  • Betalingsløsning fra KLARNA og VIPPS
  • Integrasjon mot CLERK for å effektivt kunne tilby relevante og gode opp- og kryss-salgsprodukter
  • Integrasjon mot nyehetsbrevsmotor
  • Integrasjon mot ERP-system
  • Integrasjon mot lagersystem for enkel og effektiv håndtering av ordre og lagersaldo og statuser
Lukk

Be om et uforpliktende tilbud på

Nettbutikk